Hemma igen!

Nu är jag hemma igen. Åkte hem till Emeli efter skolan och när vi kom hem till Emeli så satt vi lite vid datan, åt lite lunch och sedan somnade jag på soffan.. Var helt slut. Fattar inte varför. Sen gick jag upp när Emeli sa att det var mat.. Mmm det var så gott med chicken bits och pommes när man var hungrig..

Nu så kom vi hem till mig.. Emeli sitter och tittar på greys anatomy.. Skit tråkigt jag vet haha och jag sitter här och har tråkigt.. Får väl kolla runt lite på nätet och sen kanske träna lite på provet som jag har imorgon på natur... *SUCK*.. Finns det nåt värre än läxor och prov?

XoXo


Kommentarer
Postat av: sarah

www.semesterbarn.blogg.se

LÄS OCH KOMMENTERA :)

2009-04-15 @ 23:41:42
URL: http://semesterbarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0