Hemma igen från skolan..

Haha ni kan inte gissa när jag gick och la mig igår? haha somnade fan efter tre nångång, och gick upp halv sju eller nåt sånt.. vet ni hur trött jag var eller? skit jobbigt.. haha låg alldeles själv mitt i natten medan Emeli redan låg och sov.. Hon ville inte träna till provet..Hon var alldeles för trött för det och somna. Jag fick träna på det alldeles själv, vilket inte alls var roligt, så jag tröttnade ganska fort och la undan alla läxböcker och började läsa en bok istället. Provet i natur är så stort.. Det är fyra kapitel som man ska lära sig och man vet inte heller vad som kommer komma på provet heller... skit jobbigt.. Men av allt det jag läste försvann lika fort som det kom in.. Det är inget intressant ämne iaf.. enligt mig.. slipper hellre..hihi..

Var i skolan även klockan kvart över åtta för att jag och Emeli skulle jobba lite på vårt arbete men tror ni att läraren kom klockan åtta? nepp, det gjorde hon inte.. Vi som hade stressat att gå till skolan för att hinna jobba lite och plus att vi inte hade sovit så länge.. ne det var så jäkla irriterande .. Nästa lektion började klockan nio och det var samhälle. Sen hade jag engelska, vilket också var prov.. Skit svårt var det också.. så typiskt när man inte har tränat på det.. men men, man får bara hoppas att det gick bra.

Nu så ska jag typ sitta lite vid datan och sen kanske städa lite.. Det känns som att det behövs.. Men jag är så jäkla trött..

XoXo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0