Heej!

Nu tänkte jag skriva lite i bloggen igen.. Har bara tagit det lugnt i helgen, har faktist inte orkat skriva nånting här.. Men nu börjar jag igen..

I helgen så har det vart fint väder, woho! och idag med.. Det känns som att sommaren börjar närma sig lite.. Va sköönt! Längtar verkligen till sommaren, sommarlov, bada, grilla m.m. Det är så skönt med sommar. Det borde vara det året runt verkligen.

Idag så har jag varit i skolan, det var inte några roliga lektioner precis. Hela den här veckan blir skön för att imorgon slutar man tidigt för att en lektion är inställd, sen på onsdag har jag studiedag och då är man ledig och sen på torsdag så slutar man tidigt (typ två) och sen på fredag är man ledig igen! Woho, lite extra sovdagar får man. Det har man längtat till. Det är nog det bästa när man är ledig, man kanske vaknar tidigt och sen inser man att man är ledig och så kan man somna om igen. Så underbart! Hihi ..

Nu så ska jag bara ta det lugnt och sen tänkte jag laga lite mat. Börjar bli lite små hungrig faktist. Åt ingen frukost och det jag åt till lunch var mc donald´s och det håller ju inte så länge.. Så måste ta nånting att äta snart innan jag blir döhungrig..

XoXo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0