Hello!

Hej bloggen!

Idag så har jag inte gjort något speciellt. Jag och min syster kollade på en serie som heter Åkalla och den var faktist bra. Efter det så somnade vi båda två. haha :) vi var helt slut för att man gick upp så tidigt idag. Men men det är ändå jullov och då får man sova hur mycket man vill utan att tänka på att behöva gå upp tidigt på morgonen. :D

Mamma väckte oss genom att öppna dörren och vips så kommer en underbar lukt av mat och vi gick ut med hundarna och sen åt vi mat. Mmm det var gott! :)

Nu sitter jag här och tänker på vad man ska hitta på resten av kvällen. Kanske blir det film och tv mys med massor av godis ? :) Vi får se hur det blir.

Hörs sen.

XoXo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0